Brev:
Propper i ørerne ved flyvning
31. august 2008
Alder:
4 mdr.
Propper i ørerne ved flyvning
Hej Helen,
Tak for dit svar mht. skemad, vælling m.m.
Vi står overfor at skulle rejse til USA, når vores dreng er 6 måneder gammel. Vi har allerede fløjet med ham og det klarede han rigtig flot, så det bekymre mig ikke.
Vi havde meget fokus på at han skulle spise, når vi lettede for at undgå propper i ørerne. Men nu har jeg fået af vide, at børns øre først er helt udviklet, når de er 1½ år og derfor ikke får propper i ørerne. Er det korrekt?
Det er jo ikke sikkert, at han har lyst til mad, når vi skal lette/lande. Er der evt. noget andet vi kan gøre bortset fra at tilbyde ham flasken ved let/land?
På forhånd tak!
Udenlandsdanskeren